داستان چرم آلفا…

در سال 1397 فاطیما بهمنی با هنر چرم دوزی آشنا شد. طبع هنری او و تواناییش در طراحی مدل های جدید و به روز رسانی مدل های موجود، وی را بر آن داشت که به فکر گسترش ایده‌های خود باشد. در این میان حسین بهمنی به کمک ایده‌های خلاقانه فاطیما آمد و هر دو تصمیم به راه اندازی یک گارکاه کوچک تولید محصولات چرم دست سوز گرفتند.

با توجه به بالاتر بودن سرعت دوخت ماشین‌های چرم دوز، آنها به استفاده از چرخ‌های چرم دوز روی آوردند. با استعانت از خداوند متعال و به دنبال استقبال مشتریان از دست دوزهای آنها و کیفیت بالای محصولات، کسب و کار خالقان چرم آلفا توسعه یافت و مقدمات ثبت برند و جهانی شدن چرم آلفا فراهم شد.

از این رو همزمان با توسعه فضای تولید و صادرات محصولات با کیفیت ایرانی در کشور عزیزمان در اهداف 15 ساله چرم آلفا، صادرات محصولات چرمی به دیگر کشورها و رقابت با برندهای مطرح جهانی دیده شده است.

به روز رسانی محصولات چرمی بر اساس تحقیقات بازار و رفتار شناسی مخاطب به عنوان روش توسعه کسب و کار خالقان آلفا مد نظر قرار گرفته است. از این رو در راستای توسعه کسب و کارهای دیجیتالی و معرفی محصولات به صورت مجازی، خالقان چرم آلفا با بررسی تغییرات ایجاد شده در فلسفه و سبک زندگی سعی در معرفی محصولات خود به صورت مجازی داشته و در این عرصه جهانی شدن برند آلفا در آینده‌ای نزدیک با استعانت از خداوند متعال دور از انتظار نخواهد بود.

درباره چرم آلفا

برند آلفا با ایده محصولات چرمی توسط فاطیما و حسین بهمنی در سال 1397 خلق شد. آنها اولین گام را در کارگاهی 25 متری با هدف تولید کیف پول و جاکارتی برداشتند. به دنبال تولید محصولاتی با تنوع بیشتر و ایجاد کارآفرینی فاطیما و حسین بهمنی روش های مدرن طراحی و دوخت‌ را به عرصه کار خود وارد کردند. با تلاش های هدفمند و برنامه ریزی شده در جهت توسعه کسب و کار خود گام های اساسی برداشتند. در این میان شعار کسب و کار خود را تمرکز بر روی مشتریان به جای تمرکز بر روی رقبا قرار دادند.

در راستای چشم انداز 10 ساله‌ی خود آنها سعی در تولید محصولات متنوع چرمی بر اساس سبک زندگی ایرانی و مدرن داشته و ثبت یک برند با کیفیت و مدرن را جزء ملزومات کار خود قرار دادند. در این چشم انداز، خالقان چرم آلفا سعی در عرضه محصولات برند خود در ایران را دارند تا با عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب گامی بلند در توسعه صنعت چرم ایران بردارند.